فایل من

کلمات کلیدی

دانلود

خرید

نرم افزار های آماده

موبایل

تبلت

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 6

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 6

دانلود و خرید دانلود رام رسمی تبلت ایسو

خرید و دانلود دانلود رام رسمی تبلت ایسو

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 5 1

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 5 1

دانلود دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائوم

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 4 4

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 4 4

دانلود و خرید دانلود رام رسمی تبلت آرکا

خرید و دانلود دانلود رام رسمی تبلت آرکا

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 6 0 1

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 6 0 1

دانلود و خرید دانلود رام رسمی تبلت پرست

خرید و دانلود دانلود رام رسمی تبلت پرست

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 4 4 2

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 4 4 2

دانلود دانلود رام رسمی اندروید 6 0 1 سامسو

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 5 1 1

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 5 1 1

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 5

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 5

دانلود و خرید دانلود رام رسمی اندروید 4 3

خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 4 3

خرید دانلود رام رسمی اندروید 6 0 1 سامسونگ ga

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل(کلیک کنید)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 22

 

1 – تعاریف

تجارت الکترونیکی چیست ؟

تمام ابعاد تجارت و فرایند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی وب انجام داد تجارت الکترونیکی می گویند .

تجارت الکترونیکی به عنوان فروش مستقیم در شبکه

با یک تعریف دقیق تر تجارت الکترونیکی یعنی انجام معاملات از طریق شبکه یا خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق فروشگاه های اینترنتی در Web ، محصولات مورد معامله ممکن است دارای ماهیت الکترنیکی باشند ، مانند نرم افزار یا فیزیکی باشند مانند اتومبیل یا خدمات باشند مانند برنامه ریزی مسافرت ، مشاوره پزشکی و یا آموزش راه دور باشند .محصولات غیر فیزیکی از قبیل محصولات الکترونیکی است که خود نیز شامل اطلاعات ، اخبار ، صوت و موسیقی ، فیلم ، بانکهای اطلاعاتی ، نرم افزار و انواع فراورده های فکری است که این نوع تجارت روز به روز توسعه بیشتری پیدا کرده است . به نظر می رسد تجارت الکترونیکی شبیه خرید از طریق کاتالوگ یا خرید در منزل و از طریق تلوزیونهای کابلی باشد .

فضای بازار الکترونیکی چیست ؟

فضای بازار الکترونیکی نماد مجازی از بازارهای فیزیکی است . به طور کلی ، فعالیتهای اقتصادی تحت این فضای الکترونیکی ، اقتصاد الکترونیکی را ارائه می دهد . فضای باز الکترنیکی شامل بخشهای زیر است :

بازیگران بازار ، یعنی کارخانجات ، بازرگانان ، عمده فروشان ، واسطه ها ، فروشندگان و مشتریان .

کالاها و خدمات

فرآیندهای تامین ، تولید ، بازاریابی ، رقابت ، توزیع ، مصرف و غیره .

تفاوت دو بازار فیزیکی و الکترونیکی این است که در فضای بازار الکترونیکی حداقل بعضی از ترکیبات یا عناصر ، الکترونیکی ، دیجیتال ، مجازی ، مستقیم و یا از طریق شبکه می باشند . برای مثال ، یک بازیگر بازار الکترونیکی دارای پست الکترونیک و یک صفحه web است .

ممکن است یک کالای الکترونیکی مانند CD ROMدر یک فروشگاه فیزیکی عرضه شود . کسی که کالاهای فیزیکی را در فروشگاه فیزیکی ارائه می کند ممکن است اطلاعات تجارت خود را از طریق شبکه به مشتریان برساند و مشتریان از طریق شبکه اینترنت کالاهای مورد اشاره را جستجو کنند ، اما تولید ، سفارش ، پرداخت و توزیع به شیوه سنتی انجام گیرد .

بازار الکترونیکی روی شبکه ای بودن تمام این حلقه های فعالیت تاکید دارد . اگر یکی از فرایندهای تجارت یا مصرف الکترونیکی باشند قبلا“ بخشی از فضای بازار الکترونیکی ایجاد شده است . به این ترتیب اکثر بازیگران تجارت از قبل در فضای بازار الکترونیکی بوده اند.

2- انواع تکنولوژی تجارت الکترونیکی

گرچه انواع زیادی تکنولوژی تجارت الکترونیکی وجود دارد ، اما در این جا بهترین آنها ذکر می شود

تجارت الکترونیکی تاجر با تاجر .

مدریت ارتباطات مشتری .

شیوه های مدریت منابع اطلاعات .

آموزش راه دور برای سازمانهای اقتصادی جدید .

پست الکترونیک .

شیوه های طراحی منابع سازمانها .

خودکار کردن اهرم فروش .

تحول مراکز تماس : به هم پیوستن شبکه ها موجب افزایش قابلیتهای خدمات مشتری شده است .

خدمات شبکه ای مدریت شده .

تجارت الکترونیکی یک محیط فعال کاربرد تکنولوژی برای آسان کردن تغییر اطلاعات تجارت و خودکار کردن مبادلات بازرگانی است . تجارت الکترونیکی باعث تغییر انواع اطلاعات ، از جمله مبادلات بازرگانی از طریق شبکه است که به آن E-Commerce می گویند . از این رو بازاریابی از طریق شبکه اینترنت ، معروف به ((تاجر با مشتری)) تنها یکی از پدیده های بستر تجارت الکترونیکی است . تجارت الکترونیکی موجب تغییرات عمیق و اساسی در ساختار و عملکرد تجارت و مبادلات بین تاجرها ، معروف به (( تاجر به تاجر )) شده است . تاجر به تاجر در تجارت الکترونیکی شامل انواع تکنولوژی کاربردی و شبکه ای برای خودکار کردن و بهینه سازی مبادلات بین بخشهای مختلف تجارت است .

2-1 مدریت ارتباطات مشتری



حجم فایل: 20.2 کیلوبایت
قیمت: 1,000 تومان
دانلود فایل(کلیک کنید)
  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • یحیی خالدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی